Harmadik blogposzt címe kulcsszóval = Google SEO cím maximum 60 karakterig

2025.10.28

Ide kerül minimum 1, maximum 3 Google kulcsszóval egy maximum 160 karakteres alcím CTA-val (Call To Action) mozgósítással a végén, vagyis a Google meta leírás. Megmutatom, hova kell a Google címet, meta leírást és linket beírni, illetve honnan kell kiválasztani a megfelelő kulcsszavakat (Google Ads), amelyeket a keresőbe írnak az emberek.

Alcímek, ha lehet kulcsszóval jelenjenek meg, mert a Google érzékeli

A folyószövegbe is próbáld elhelyezni a kulcsszavakat, ha lehet ragok nélkül, de ragokkal is jobb, mintha nem szerepelnének a kulcsszavak a cikkben.

Fontos, hogy a könnyű olvashatóság miatt, ha lehet 3-4 sornál hosszabb bekezdéseket ne írj, mert akkor nehezen fogyasztható a szöveg. Felmérések szerint a hosszú bekezdéseket kevesebben olvassák el. Legyünk felhasználóbarátak! 

A szövegblokkok közé beszúrhatsz képeket is, ahogy itt is látod, csak ügyelj arra, hogy a képek összeillők, egy színvilágúak, vagyis egymással összhangban legyenek, mert ez egy szépségblog, ahol adni kell a látszatra, a harmóniára, az egységes színvilágra, vonzó megjelenésre. 

Illetve ügyelj arra is, hogy a képek azonos méretűek legyenek, és mielőtt feltöltöd a Webnode-ba tömörítsd 300 kb-nál kisebb méretre (https://www.websiteplanet.com/hu/webtools/imagecompressor/), hogy gyorsan betöltődhessen a blogposzt, mert nem várnak rá a kattintók, illetve a kép címe kulcsszó legyen, mielőtt feltöltöd, mert a Google azt is elolvassa. 

Tagold a szöveget kulcsszavas alcímekkel, amelyekbe mindig a lényeget helyezd el

Linkeket is el lehet helyezni a szövegben a kulcsszavakon kívül. Például így tudsz linket elhelyezni az Inspira Akciókra.

Vagy kifelé mutató, külső linkeket, amelyek más weboldalakra mutathatnak, vagy belső linkeket, amelyek Inspira kezelésekre, akciókra, újdonságokra, ajándékkártyára, elérhetőségekre, vagy épp egy témához kapcsolható másik Inspira blogposztra vezethetnek. Ezek a belső linkek nagyon értékesek a Google-nek. Ezeket nem új ablakban nyittatunk meg, míg a külső linkeket mindig új ablakban nyittatjuk meg, hogy más weboldalra mutatva, ne tűnjön el az Inspira weboldala a felhasználó elől. Külső linket csak nagyon nyomós okkal jelenítsünk meg éppen ezért, mert elterelheti a látogató figyelmét az Inspira oldaláról.

 Látod, hogy egy 5-6 soros bekezdés feljebb mennyire tömör, és mennyivel kevésbé késztet olvasásra?

Kiemelhetsz idézeteket vagy szövegeket így is

A legfontosabb üzeneteket és ügyfélelőnyöket az alcímekben adjuk át, mert ezeket elolvassák 

A szöveg legyen tele ügyfélelőnyökkel és ügyfélhasznokkal. Vagyis arról szóljon, hogy mi mindent tud adni az adott téma vagy kezelés az olvasónak, hogyan képes megváltoztatni az életét is akár. 

Fontos még, hogy nem többes szám 1. személyben írjunk (MI), ha lehet, hanem egyes szám 2. személyben (TE), mivel a felhasználók, nem az Inspiráról akarnak olvasni, hanem saját magukról, a problémáikról és a megoldásaikról. Vagyis ne azt írjuk, hogy "Segítünk a megfelelő kezelést kiválasztani", hanem "Így válaszd ki a megfelelő kezelést!"

  • használj felsorolásokat
  • mert azzal gyorsan átfutható a tartalom
  • rendkívül felhasználóbarát szerkezet

Videókat is beszúrhatsz, ahogy alább látod. Egyszerűen töltsd fel az Inspira Youtube oldalára, és onnan bármelyik videót belinkelheted a blogposztokba nagyon egyszerűen.

Akár képgalériát is be lehet szúrni a szövegblokkok közé, ha szükséges, csak fontos, hogy mindig kulcsszavakkal ellátott, tömörített képeket tölts fel, ne foglaljanak sok tárhelyet, és ne lassítsák a blogposztok betöltődését.

A cikkek végére érdemes betenni egy színes gombot. Mi a cél a blogposzttal? Melyik kezeléshez, akcióhoz, újdonsághoz, ajándékkártyához, konzultációhoz akarod vezetni? Minden posztnak kell, hogy legyen egy célja, különben mi értelme kitenni? Nem szabad elengedni az olvasók kezét. Vezetni kell.

A gomb után persze a kapcsolódó blogposztok jelennek meg, hogy legyen kedvük még a látogatóknak olvasgatni a témában.